Αστεία emails, ανέκδοτα και πολύ γέλιο

Google
 
Web emailakia.blogspot.com
10 January 2007
Στο δικαστήριο...
Ο δικαστής προς την ηλικιωμένη κυρία
- Σας παρακαλώ, μπορείτε να μας πείτε την ηλικία σας;
- Φυσικά, κύριε δικαστά, είμαι 91 ετών.
- Μπορείτε να μας πείτε με ηρεμία τι σας συνέβη;
- Καθόμουνα σε μια καρέκλα, στο πεζοδρόμιο, μπροστά στο σπίτι μου, ήταν ένα ανοιξιάτικο απόγευμα, έκανε ωραίο καιρό. Ένας νεαρός ήρθε και κάθισε δίπλα μου...
- Τον γνωρίζατε;
- Όχι, αλλά μου φάνηκε συμπαθητικός.
- Μετά, τι έγινε;
- Άρχισε να μου χαϊδεύει το μπούτι.
- Και εσείς τον σταματήσατε;
- Όχι, κύριε δικαστά.
- Γιατί, όχι;
- Ε, να, ήταν ευχάριστο. Από τότε που πέθανε ο μακαρίτης ο άντρας μου, εδώ και τριάντα χρόνια, κανένας δεν μου είχε κάνει τέτοια χειρονομία.
- Μετά;
- Μετά άρχισε να μου χαϊδεύει το στήθος.
- Τού ζητήσατε να σταματήσει;
- Όχι.
- Γιατί, όχι;
- Να, κύριε δικαστά, αυτά τα ερεθιστικά χάδια σαν να μου έδωσαν νέα ζωή, χρόνια είχα να νοιώσω έτσι.
- Μετά;
- Νοιώθοντας λοιπόν πολύ σέξι, άνοιξα τα γέρικα μπούτια μου και του είπα: Νεαρέ, πάρε με, κάνε με δική σου!
- Και αυτός τι έκανε, σας έκανε δική του;
- Κάθε άλλο! άρχισε να φωνάζει Πρωταπριλιά! Πρωταπριλιά! χαχανίζοντας και τότε πήγα μέσα, πήρα το περίστροφο του άντρα μου και του την "άναψα" του κερατά!!
το καταχώρησε ο Plakatzis @ 8:12 PM  
0 γελάκια:

Post a Comment

<< Αρχική σελίδα (Home)
 
Σφύρα κλέφτικα introduce us to the world ;-)
add to del.icio.us Digg it! Furl this! add to reddit!

 

Προτείνετε Links

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

About Blog
..οτι λαμβάνω κάθε μέρα μέσω email. Φοβερά ανέκδοτα, αστεία ανέκδοτα με πολύ γέλιο, πλάκες, φωτογραφίες και πολλά άλλα καλά!
Προηγούμενα Post
Ψάχνεις κάτι παραπάνω;
e-laughs-jokes-fun
Σύνδεσμοι
Πρέπει να το δεις
Templates by
Free Blogger Templates



Eurolife EFG Ασφαλιστική
Ελληνικό Web directory
GreekBloggers.com
Humor blogs Λογιστικά, ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ, ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ, Λογιστικό γραφείο, αργυρουπολη, αργυρούπολης, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ

Αν κάποιος ή τα πνευματικά δικαιώματα κάποιου θίγονται παρακαλώ να με ενημερώσετε.